Як і будь-яке інше обладнання, ГБО потребує періодичного планового обслуговування, що включає в себе основні операції: заправку газом, зовнішнє очищення всіх частин, заміну газового фільтру, підтяжку кріплень устаткування, дотримання герметичності всієї апаратури і регулювання редуктора.

Витрату стислого газу з балонів визначають за свідченнями манометра високого тиску, а для зрідженого газу – по показнику рівня, встановленого в балоні.

Періодично треба перевіряти всі кріплення частин, балонів, редуктора і при необхідності їх підтягати.

Порушення роботи двигуна може походити від виникнення несправностей в частинах ГБО (газобалонної установки). У редукторі основними несправностями є порушення герметичності, або заїдання клапанів, пошкодження мембран і засмічення фільтру.

Тому, раз в 10 000 км необхідно міняти фільтри, перевіряти герметичність системи і регулювати її налаштування. Раз на 30000 км, потрібно чистити газові форсунки, а раз в 60000 км слід розбирати газовий редуктор для перевірки стану мембрани і в разі необхідності замінити її.

Всі роботи по знаходженню несправностей і їх усуненню, пов'язані з розбиранням частин ГБО, необхідно виконувати при закритих вентилях і випущеному газі з тієї частини системи, яку піддають розбиранню.

При роботах, пов'язаних з обслуговуванням ГБО автомобілів, необхідно виконувати всі правила по техніці безпеки і проводити додаткові заходи, щоб запобігти витоку, отруєнню і спалаху газу.